تبیین مدل چند سطحی تفکر راهبردی
1. تبیین مدل چند سطحی تفکر راهبردی

فرج اله رحیمی؛ عبدالهادی درزیان عزیزی؛ اعظم رضایی

دوره 23، شماره 66 ، پاییز 1396، صفحه 13-34

چکیده
  امروزه شیوه درست مدیریت و تفکر راهبردی یکی از مهم‌ترین گام‌هایی است که سازمان‌ها  برای جلوگیری از کاهش رشد و توسعه خود، باید در راس امور قرار دهند. بنابراین برای رهبرانی که می‌خواهند آینده خود و ...  بیشتر
تعیین راهبردها و عدد تاب‌آوری زنجیره تأمین ایران ‌خودرو
2. تعیین راهبردها و عدد تاب‌آوری زنجیره تأمین ایران ‌خودرو

کاظم روانستان؛ حسنعلی آقاجانی؛ عبدالحمید صفایی قادیکلایی؛ محمود یحیی‌زاده‌فر

دوره 23، شماره 66 ، پاییز 1396، صفحه 35-56

چکیده
  تحقیق حاضر به مطالعه و بررسی زنجیره تأمین تاب­آور شرکت ایران­خودرو می­پردازد. هدف این تحقیق تعیین راهبرد­هایی است که بتواند از وقوع توقفات در خطوط تولید ایران­خودرو جلوگیری کرده و یا در صورت ...  بیشتر
بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی
3. بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی

فرزاد فشارکی؛ سعید صحت؛ سید محسن موسوی

دوره 23، شماره 66 ، پاییز 1396، صفحه 57-80

چکیده
  گرایش کارآفرینانه از مفاهیم اصلی در ادبیات کارآفرینی می‌باشد که نقش مهمی در ارتقای عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط ایفا می‌نماید. از طرف دیگر، ضرورت برندسازی نیز که در ادبیات بازاریابی مطرح شده است در ...  بیشتر
اولویت‌بندی استراتژی‌های سازمانی
4. اولویت‌بندی استراتژی‌های سازمانی

سیدحیدر میرفخرالدینی؛ علی مروتی شریف آبادی؛ مهران محمدی

دوره 23، شماره 66 ، پاییز 1396، صفحه 81-109

چکیده
  امروز بیشتر سازمان‌ها برای افزایش توانمندی‌ها، رشد و بقای بلندمدت و کاهش ریسک عملیات خود نیازمند تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک هستند. پس از تدوین استراتژی­ها، تعیین اولویت استفاده از استراتژی­ها ...  بیشتر
بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای
5. بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای

ابوالفضل دانایی؛ مسلم معین

دوره 23، شماره 66 ، پاییز 1396، صفحه 111-141

چکیده
  شرکت‌های امروزی به‌شدت نیازمند برقراری ارتباط با مشتریان به‌منظور، شناخت بهتر آن‌ها، بهره‌گیری از ایده‌های آن‌ها، یادگیری از آن‌ها، تحقق نیازهایشان، ارائه بهترین خدمات به آن‌ها و درنتیجه بهبود ...  بیشتر
بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار
6. بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار

حسین وظیفه دوست؛ حسین بوداقی خواجه نوبر؛ مریم عبدلی

دوره 23، شماره 66 ، پاییز 1396، صفحه 143-165

چکیده
  امروزه شرکت‌هایی با عملکرد برتر در صنایع مختلف در حال حرکت به سمت حفظ مشتریان و جلب وفاداری آن­ها هستند، زیرا دریافته­اند جذب یک مشتری جدید بسیار پرهزینه است و برای حفظ جایگاه خود در فضای به شدت رقابتی ...  بیشتر
نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان‌های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد)
7. نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان‌های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد)

الیزا آزادبخت؛ ناصر خانی

دوره 23، شماره 66 ، پاییز 1396، صفحه 167-196

چکیده
  مدیریت دانش مشتری تلفیقی از مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتریان می‌باشد. مدیریت دانش مشتری برای توسعه دادن راهـبرد تجاری سازمان و در نتیجه بهـسازی فعالیت‌های سازمـانی و نائل شدن به مـزیت رقابتی، ...  بیشتر