تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)
1. تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)

محمد حقیقی؛ بابک هزاوه حصار مسکن؛ مهدی اشکانی؛ امیرحسین عباسی

دوره 23، شماره 64 ، بهار 1396، صفحه 9-25

چکیده
  امروزه به سبب افزایش شدید رقابت و به وجود آمدن بازارهای رقابتی، ارزش دوره عمر مشتری جزو مباحث موردتوجه در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری شده است؛ اما مدل‌هایی که تاکنون برای محاسبه آن و دسته‌بندی مشتریان ...  بیشتر
آسیب‌شناسی انتخاب و پایداری اعضای هیات‌علمی در دانشگاه ‌آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی
2. آسیب‌شناسی انتخاب و پایداری اعضای هیات‌علمی در دانشگاه ‌آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی

نبی اله محمدی؛ رضا نجف بیگی؛ مرتضی موسی خانی؛ اکبر عالم تبریز

دوره 23، شماره 64 ، بهار 1396، صفحه 27-48

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف «آسیب‌شناسی انتخاب و پایداری اعضای هیات‌علمی در دانشگاه‌ آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی» اجرا شده است. جامعه آماری پژوهش اعضای هیات‌علمی دانشگاه­ آزاد اسلامی است. نوع تحقیق ...  بیشتر
طراحی و تبیین شاخص‌های الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک
3. طراحی و تبیین شاخص‌های الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک

محمدرضا حمیدی زاده؛ ایرج سلطانی؛ مریم قلی زاده

دوره 23، شماره 64 ، بهار 1396، صفحه 49-72

چکیده
  امروزه اغلب سازمان‌ها به دنبال انتخاب و پیاده­سازی شاخص‌های سرآمدی جهت ارتقای سطح کیفی خدمات و محصولات خود و درنهایت خلق ارزش برای کلیه ذینفعان می­باشند و شاخص‌های سرآمدی را به‌عنوان چارچوب عملیاتی ...  بیشتر
الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری)
4. الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری)

فاطمه السادات اعرابی؛ علی اکبر فرهنگی؛ سیدرضا سیدجوادین

دوره 23، شماره 64 ، بهار 1396، صفحه 73-97

چکیده
  هماهنگی استراتژیک، ابزاری اساسی برای سازماندهی و استاندارد کردن فعالیت­ها و عملیات بخش­های مختلف سازمان به‌منظور ایجاد یک کلیت واحد و منسجم است. در این پژوهش هماهنگی استراتژی‌های ارتباطات با استراتژی ...  بیشتر
بررسی نقش تعدیل‌گر اخلاق حرفه‌ای در رابطه بین سرمایه روان‌شناختی و هویت‌سازمانی
5. بررسی نقش تعدیل‌گر اخلاق حرفه‌ای در رابطه بین سرمایه روان‌شناختی و هویت‌سازمانی

محمود قربانی؛ محمد علی عبدالهی

دوره 23، شماره 64 ، بهار 1396، صفحه 99-118

چکیده
  این پژوهش با هدف شناسایی نقش تعدیل‌گر اخلاق حرفه­ای در رابطه بین سرمایه روان‌شناختی و هویت‌سازمانی در شرکت گاز مشهد مقدس انجام‌شده است. جهت بررسی سرمایه روان‌شناختی از پرسشنامه لوتانز (2007) و جهت ...  بیشتر
برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
6. برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

احسان گورکی؛ رحیم معصومی؛ سعیده نگهداری؛ سید جلیل معصومی

دوره 23، شماره 64 ، بهار 1396، صفحه 119-134

چکیده
  هدف این پژوهش تعیین شاخصی جهت برقراری امکان محاسبه نیروی انسانی اداری مورد نیاز در واحدهای ستادی و به‌تبع آن تعیین مقدار کمبود یا مازاد نیروی انسانی شاغل است. جهت مشخص نمودن شاخص‌های پایه­ای تعیین ...  بیشتر
مدیریت راهبردی مالی با شناسایی فاکتورهای لازم جهت استقرار نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد در دانشگاه آزاد اسلامی کشور
7. مدیریت راهبردی مالی با شناسایی فاکتورهای لازم جهت استقرار نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد در دانشگاه آزاد اسلامی کشور

مریم تختائی شهی؛ رحمت الله محمدی پور؛ محمود همت فر

دوره 23، شماره 64 ، بهار 1396، صفحه 135-153

چکیده
  بودجه مهمترین ابزار برنامه­ریزی برای مدیریت هر سازمان به شمار می­آید و بودجه­ریزی به‌عنوان شرح صورت وضعیت و پیش­بینی درآمدها و هزینه­ها برای یک دوره، ­­مدیر را در کنترل سلامت مالی حوزه کمک ...  بیشتر