شناسایی و مفهوم پردازی قابلیت‌های پویا به منظور سازگاری مدل کسب‌وکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
1. شناسایی و مفهوم پردازی قابلیت‌های پویا به منظور سازگاری مدل کسب‌وکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات

آرمان دیلمی عضدی؛ سیدحمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیج؛ اصغر مشبکی

دوره 26، شماره 77 ، تابستان 1399، صفحه 13-42

چکیده
  دستیابی به موفقیت به وسیله یک سازمان و ایجاد ارزش برای زمان طولانی نیازبه یک مدل کسب‌وکار کارا در دوره‌های مختلف فعالیت کسب‌وکار دارد. برای این منظور سازمان‌ها باید همواره نیروهای محیطی خود را پایش ...  بیشتر
طراحی الگوی راهبردی توانمندسازی سرمایه‌های انسانی (مطالعه موردی‌: صنایع کوچک استان کهگیلویه و بویر احمد)
2. طراحی الگوی راهبردی توانمندسازی سرمایه‌های انسانی (مطالعه موردی‌: صنایع کوچک استان کهگیلویه و بویر احمد)

غلامرضا تندپور؛ رضا سپهوند؛ حجت وحدتی؛ محمود رضا اسماعیلی

دوره 26، شماره 77 ، تابستان 1399، صفحه 43-72

چکیده
  با ظهور اقتصاد دانش بنیان، سرمایه انسانی به عنوان مهم‌ترین مزیت رقابتی پایدار و منحصر به فرد برای سازمان‌ها در محیط‌های متلاطم امروزی شناخته شده است، بنابراین، امروزه توجه به دانش و مهارت منابع انسانی ...  بیشتر
ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال
3. ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال

علیرضا عاشوری رودپشتی؛ هرمز مهرانی؛ کریم حمدی

دوره 26، شماره 77 ، تابستان 1399، صفحه 73-98

چکیده
   مطالعه حاضر با استفاده از تکنیک­های یادگیری ماشین و نظرکاوی کوشیده است تا بتواند مدل راهبردی خودکار به منظور طبقه­بندی و کاوش نظرات ارائه شده در مورد کالا، برند یا خدماتی خاص ارائه نماید. بکارگیری ...  بیشتر
استراتژی مسئولیت اجتماعی در بانک های دولتی با رویکرد فرهنگ ایرانی اسلامی
4. استراتژی مسئولیت اجتماعی در بانک های دولتی با رویکرد فرهنگ ایرانی اسلامی

کاظم عسگری؛ شهریار عزیزی؛ اصغر مشبکی

دوره 26، شماره 77 ، تابستان 1399، صفحه 99-126

چکیده
  بانک‌ها از طریق گردآوری سرمایه‌های خُرد و سرگردان در نظام اقتصادی و اعطای امتیاز و درکنار آن ارایه خدمات بانکی و مالی با استراتژی‌های متنوع، موتور توسعه اقتصاد کشورها تلقی می‌شوند. فعالیت‌های بانکی ...  بیشتر
شناسایی الگوی رفتاری کارآفرینان مستقل در ایران
5. شناسایی الگوی رفتاری کارآفرینان مستقل در ایران

شاپور انوری؛ محمد عطائی؛ حبیب الله طاهرپور کلانتری

دوره 26، شماره 77 ، تابستان 1399، صفحه 127-148

چکیده
  هدف از این مطالعه ارائه الگوی رفتاری کارآفرینان مستقل با رویکرد مبتنی بر تحلیل تفسیری مصاحبه می باشد. این پژوهش در حیطه مطالعات کیفی است و جهت گردآوری داده­ها از تکنیک مصاحبه نیمه ساختار یافته با تعداد ...  بیشتر
طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوع‌شناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی
6. طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوع‌شناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی

لیلا حری؛ مهوش نوربخش؛ سید نعمت‌اله خلیفه؛ پریوش نوربخش

دوره 26، شماره 77 ، تابستان 1399، صفحه 149-173

چکیده
  استراتژی حمایتی در مدیریت ورزشی از جمله رفتارهای انسانی‌ است‌ ‌که زمینه ‌را برای رشد باور ورزشکاران آماده می‌کند؛ اما براساس مطالعه‌های صورت گرفته، اهمیت این استراتژی قابل‌انکار نیست و همچنین سنجه‌ای ...  بیشتر