کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب
1. کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب

امیر خلفی؛ داتیس خواجه ئیان؛ علی بدیع زاده

دوره 26، شماره 76 ، بهار 1399، صفحه 13-38

چکیده
  پژوهش جاری به کاربرد پلتفرم‌های اجتماعی برای درگیرسازی مشتریان با سازمان می‌پردازد و با استفاده از بازی‌وارسازی چارچوبی برای ارائه ارزش پیشنهادی توسط یک پلتفرم اجتماعی در قالب باشگاه مشتریان ارائه ...  بیشتر
انتخاب رویکرد مناسب خط مشی گذاری عمومی در محیط های مختلف: مطالعه فراترکیب
2. انتخاب رویکرد مناسب خط مشی گذاری عمومی در محیط های مختلف: مطالعه فراترکیب

نیما اسکندری نیا؛ کرم اله دانش فرد؛ ابوالحسن فقیهی

دوره 26، شماره 76 ، بهار 1399، صفحه 39-58

چکیده
  دانش خط مشی گذاری عمومی در حال حاضر با انبوه رویکردهای جدید شامل رویکردهای انطباقی، شبکه خط مشی، اشاعه نوآوری بسته و اشاعه نوآوری باز مواجه شده است. در چنین شرایطی توانایی انتخاب رویکرد مناسب برای خط ...  بیشتر
بررسی ساختار داخلی مدل تعالی EFQM با رویکرد ترکیبی نگاشت شناختی فازی و مدل‌سازی معادلات ساختاری در صنایع کاشی و سرامیک استان یزد
3. بررسی ساختار داخلی مدل تعالی EFQM با رویکرد ترکیبی نگاشت شناختی فازی و مدل‌سازی معادلات ساختاری در صنایع کاشی و سرامیک استان یزد

سیدحیدر میرفخرالدینی؛ داوود عندلیب اردکانی؛ نسرین جمشیدی

دوره 26، شماره 76 ، بهار 1399، صفحه 59-80

چکیده
  در دنیای پیچیده و رقابتی امروز استفاده از سیستمی جامع و مناسب مانند مدل تعالیEFQM جهت ارزیابی عملکرد، شناسایی نقاط قوت و ضعف و بهبود عملکرد برای سازمان‌ها کاملاً ضروری می‌نماید. از آنجا که هیچ سیستمی ...  بیشتر
مدل تدوین استراتژی تحقیق و توسعه درصنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی با رویکرد تحقق اهداف کسب و کار
4. مدل تدوین استراتژی تحقیق و توسعه درصنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی با رویکرد تحقق اهداف کسب و کار

علی نعمانی صیقلان؛ عباس خمسه؛ تقی ترابی

دوره 26، شماره 76 ، بهار 1399، صفحه 81-102

چکیده
  صنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی به دلیل استفاده از تکنولوژی­های بروز در محصولات تولیدی خود نیازمند حرکت در مرزهای دانش و تکنولوژی می­باشد. آنچه این امر را تسهیل می­نماید پرداختن به تحقیق و توسعه در ...  بیشتر
تبیین الگوی راهبرد چابکی در صنعت خودروسازی کشور بر مبنای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی
5. تبیین الگوی راهبرد چابکی در صنعت خودروسازی کشور بر مبنای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی

عیسی روغنی ممقانی؛ جلال حقیقت منفرد؛ احمد جعفرنژاد چقوشی

دوره 26، شماره 76 ، بهار 1399، صفحه 103-128

چکیده
  چابکی لازمة پیشرفت در صنعت است. متخصصین در هر دو حوزة دانشگاه و صنعت، مدت‌هاست که بر اهمیت تولید چابک برای دستیابی به رقابت‌پذیری پایدار اذعان دارند. در این راستا، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به عنوان ...  بیشتر
طراحی و تبیین مدل نهادینه سازی راهبرد توانمندسازی فردی از مجرای رسانه جمعی تلویزیون
6. طراحی و تبیین مدل نهادینه سازی راهبرد توانمندسازی فردی از مجرای رسانه جمعی تلویزیون

میثم سام بند؛ علی اکبر فرهنگی؛ جمشید صالحی صدقیانی؛ محمدرضا قائدی

دوره 26، شماره 76 ، بهار 1399، صفحه 129-155

چکیده
  هر انسانی قابلیت­هایی دارد که درونمایه دستیابی به کمال انسانی را تشکیل می­دهد. فعلیّت این ظرفیت جز از مسیر توانمندسازی فردی قابل تأمین نمی­باشد. جهت تحقق این امر، یکی از انواع نهادهای تأثیرگذار، ...  بیشتر