نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 13-43]
  • آرمان، مانی بررسی نقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش‌‌ معنوی بر ادراک‌کارکنان از عدالت سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره‌ی بنادر و دریانوردی بوشهر) [دوره 21، شماره 58، 1394، صفحه 53-73]
  • آرمان، مانی بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 39-59]
  • آزادبخت، الیزا نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان‌های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد) [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 167-196]
  • آقاجانی، حسنعلی تعیین راهبردها و عدد تاب‌آوری زنجیره تأمین ایران ‌خودرو [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 35-56]
  • آقاجانی، حسنعلی طراحی مدل اقتضایی راهبرد‌های مدیریت منابع انسانی [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 87-112]
  • آقاجانی، طهمورث تأثیر تفکر استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 49-80]

ا

  • ابراهیمی، مهدی گونه‌شناسی تجربی استراتژی‌های ترفیع محصولات موفق دارویی در مرحله رشد [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 83-105]
  • ابراهیمی نژاد، مهدی اثر برنامه‌ریزی استراتژیک مشارکتی، انعطاف‌پذیری استراتژیک و رفتار شهروندی سازمانی تغییر محور بر اجرای استراتژی [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 73-97]
  • اجلی، مهدی تبیین موانع تولید به هنگام در صنعت گاز با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و تحلیل مسیر [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 9-36]
  • اجلی، مهدی ارائه رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL فازی برای تحلیل عوامل فرا سازمانی موثر در بروز فساد اداری و مالی در سازمان‌های دولتی [دوره 21، شماره 58، 1394، صفحه 29-51]
  • احمدی، اسماعیل بررسی نقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش‌‌ معنوی بر ادراک‌کارکنان از عدالت سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره‌ی بنادر و دریانوردی بوشهر) [دوره 21، شماره 58، 1394، صفحه 53-73]
  • احمدی، ایمان پاسخ مشتری به رفتار غیراخلاقی خرده فروشان ( مورد مطالعه : خریداران خرده فروشی در سطح شهر تهران ) [دوره 21، شماره 58، 1394، صفحه 9-27]
  • احمدی، زینب بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر رفتارهای داوطلبانه کارکنان اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 95-121]
  • احمدی پرتوی، سحر الگویی برای اجرای راهبرد سرمایه گذاری مشترک بین المللی (مطالعه ای در صنعت خودرو ایران) [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 35-57]
  • ادیبی سده، محمدحسین توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 115-139]
  • ایزدخواه، محمد مهدی بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره‌ای آدان) [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 9-28]
  • اسدی، شهرام بررسی عملکرد تامین کنندگان کالا و پیمانکاران زنجیره تامین شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها [دوره 21، شماره 58، 1394، صفحه 101-116]
  • اسفیدانی، محمد رحیم پاسخ مشتری به رفتار غیراخلاقی خرده فروشان ( مورد مطالعه : خریداران خرده فروشی در سطح شهر تهران ) [دوره 21، شماره 58، 1394، صفحه 9-27]
  • اسکندری نیا، نیما کاربردپذیری و گونه‌شناسی الگوهای نوین خط مشی‌گذاری: الگوهای انطباقی، شبکه‌ای و نوآوری [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 13-33]
  • اسکندنیا، نیما ارائه مدل ارزیابی اعتباری استراتژی سازمان ( ممیزی استراتزی ) به منظور امتیازبندی آن [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 127-140]
  • اسماعیلی، محمود رضا بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در نظام بانکی [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 57-82]
  • اشکانی، مهدی تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 9-25]
  • اصغری زاده، عزت اله تبیین موانع تولید به هنگام در صنعت گاز با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و تحلیل مسیر [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 9-36]
  • اعتباریان خوراسگانی، اکبر ارائه راهبردهای تغییر فرهنگ سازمانی بر اساس چهارچوب ارزش های رقابتی و پویایی های فرهنگی در سازمان صدا و سیما [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 119-146]
  • اعرابی، فاطمه السادات الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری) [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 73-97]
  • اکبری، محمدرضا مطالعه رابطه بین مالکیت مدیریت استراتژیک و محافظه کاری حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 21، شماره 57، 1394، صفحه 101-116]
  • البرزی، محمود شبیه سازی تدوین نقشه راه فناوری های ازدیاد برداشت نفت با متدولوژی پویاشناسی سیستم [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 89-117]
  • البرزی، محمود طراحی مدل پویا برای ارزیابی استراتژیک نوآوری با رویکرد سناریوهای چندگانه [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 13-40]
  • الهامی، سولماز تأثیر رهبری نوآورانه و اشتراک دانش بر عملکرد سازمان به‌واسطه هماهنگی استراتژیک (مورد مطالعه: شرکت‌های تابعه و زیر‌مجموعه توانیر) [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 117-139]
  • الوانی، سید مهدی مدل سازی و تدوین خط مشی دومنظوره سازی صنعت دفاعی: رویکردی آمیخته [دوره 24، شماره 70، 1397، صفحه 117-143]
  • امیراصلانی، مریم تاثیر راهبرد های مدیریت دانش بر عملکرد مدیریت دانش در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 63-86]
  • امینی، محمدتقی پیاده سازی مدل کنترل استراتژیک هاریسون در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و مصرفی شهر شیراز) [دوره 22، شماره 63، 1395، صفحه 63-83]
  • امینی، محمدتقی طراحی و توسعه الگوی تعاملی تغییرات محیطی با کنترل استراتژیک" بر اساس مدل کنترل استراتژیک لورانژ [دوره 22، شماره 63، 1395، صفحه 133-158]
  • امینی، محمدتقی تبیین و تدوین عناصر محتوایی و راهبردی الگوی شایستگی تفکر استراتژیک (مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران) [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 125-156]
  • امینی، محمد تقی شناسایی و تبیین عوامل موثر بر کنترل استراتژیک با رویکرد خود کنترلی در صنعت بیمه [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 157-179]
  • امینی، محمد تقی طراحی مدل جاری سازی استراتژی در سازمان با رویکرد تلفیقی مبتنی بر شیوة نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 133-155]
  • امینی خیابانی، غلامرضا نقش پویایی‌های برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو) [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 115-131]

ب

  • بیابانی، حسن مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران) [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 55-76]
  • بیات ترک، امیر مدل دستیابی تکنولوژی های پیشرفته حوزه IT مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 99-124]
  • بازرگانی، حسین طراحی نقشه استراتژی با استفاده از مفهوم خانه استراتژی و کپراس فازی در یک شرکت دانش بنیان [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 103-129]
  • بافنده زنده، علیرضا فراتحلیل عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 41-71]
  • باقریان فر، مصطفی آموزش معلمان در استان کهگیلویه و بویر احمد و تدوین استراتِی های و برنامه های آینده [دوره 21، شماره 57، 1394، صفحه 9-31]
  • باقریان‌فر، مصطفی تبیین موقعیت راهبردی آموزش معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از تحلیل Swot [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 63-88]
  • باقریان کاسگری، باقر سنجش میزان بهره مندی کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت از هوشمندی سازمانی [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 141-158]
  • باقرزاده، مجید بکارگیری شبکه های عصبی مصنوعی جهت برآورد ارزش آفرینی راهبردی شرکت ها از طریق کارایی نسبی در صنعت خودرو [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 147-174]
  • باقری‌میبدی، مهدی مطالعه نگاشت سیستماتیک پژوهش‌های مدیریت راهبردی در نشریات علمی–پژوهشی منتخب کشور: شناسایی خلأهای پژوهشی و رهنمود‌هایی برای پژوهش‌های آینده [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 31-64]
  • برزین پور، فرناز ارائة مدل تحلیل‌پوششی‌داده‌ها جهت انتخاب تأمین‌کنندگان با در نظر گرفتن معیارهای پایداری (مطالعة موردی: صنعت سنگ) [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 89-115]
  • بلادیان، سید مصطفی مطالعه نگاشت سیستماتیک پژوهش‌های مدیریت راهبردی در نشریات علمی–پژوهشی منتخب کشور: شناسایی خلأهای پژوهشی و رهنمود‌هایی برای پژوهش‌های آینده [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 31-64]
  • بنی‌اسد، رضا مطالعه نگاشت سیستماتیک پژوهش‌های مدیریت راهبردی در نشریات علمی–پژوهشی منتخب کشور: شناسایی خلأهای پژوهشی و رهنمود‌هایی برای پژوهش‌های آینده [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 31-64]
  • بهرامی، حمیدرضا مطالعه رابطه بین مالکیت مدیریت استراتژیک و محافظه کاری حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 21، شماره 57، 1394، صفحه 101-116]
  • بوداقی خواجه نوبر، حسین بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 143-165]
  • بودلایی، حسن طراحی مدل رویکرد قابلیت های سازمانی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 131-151]

پ

  • پاشازادگان، عاطفه سنجش میزان بهره مندی کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت از هوشمندی سازمانی [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 141-158]
  • پیرعلی، علیرضا پیاده سازی مدل کنترل استراتژیک هاریسون در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و مصرفی شهر شیراز) [دوره 22، شماره 63، 1395، صفحه 63-83]
  • پیرعلی، علیرضا طراحی مدل جاری سازی استراتژی در سازمان با رویکرد تلفیقی مبتنی بر شیوة نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 133-155]
  • پرهیزگار، محمد مهدی شناسایی و تبیین عوامل موثر بر کنترل استراتژیک با رویکرد خود کنترلی در صنعت بیمه [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 157-179]
  • پرهیزگار، محمد مهدی طراحی مدل جاری سازی استراتژی در سازمان با رویکرد تلفیقی مبتنی بر شیوة نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 133-155]
  • پیشوایی، میر سامان ارائة مدل تحلیل‌پوششی‌داده‌ها جهت انتخاب تأمین‌کنندگان با در نظر گرفتن معیارهای پایداری (مطالعة موردی: صنعت سنگ) [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 89-115]
  • پویا، علیرضا تأثیر رهبری نوآورانه و اشتراک دانش بر عملکرد سازمان به‌واسطه هماهنگی استراتژیک (مورد مطالعه: شرکت‌های تابعه و زیر‌مجموعه توانیر) [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 117-139]

ت

  • تختائی شهی، مریم مدیریت راهبردی مالی با شناسایی فاکتورهای لازم جهت استقرار نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد در دانشگاه آزاد اسلامی کشور [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 135-153]
  • تقی فرد، محمد تقی مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران) [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 55-76]
  • تیموری، هادی بسط الگویی مفهوم سایش اجتماعی و تعیین رابطه آن با چابکی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور) [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 153-175]
  • توکلی، احمد بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد) [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 185-207]

ث

  • ثابت مطلق، محمد بکارگیری مفهوم تئوری مجموعه ی راف در روش های تصمیم گیری چند شاخصه برای ارزیابی و انتخاب مناسبترین استراتژی نگهداری و تعمیرات [دوره 24، شماره 70، 1397، صفحه 65-89]

ج

  • جاویدی کرمانی نژاد، مهری طراحی و توسعه الگوی تعاملی تغییرات محیطی با کنترل استراتژیک" بر اساس مدل کنترل استراتژیک لورانژ [دوره 22، شماره 63، 1395، صفحه 133-158]
  • جبارزاده کرباسی، بهرام اثر هوشمندی کاری بر کنترل و اقدامات راهبردی در صنعت بیمه [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 13-37]
  • جبارزاده کرباسی، بهرام اثر برنامه‌ریزی استراتژیک مشارکتی، انعطاف‌پذیری استراتژیک و رفتار شهروندی سازمانی تغییر محور بر اجرای استراتژی [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 73-97]
  • جلایی، سیدعبدالمجید تاثیر بازدهی سهام بر تابع تقاضای بازار کار ایران [دوره 22، شماره 63، 1395، صفحه 37-62]
  • جلالیان، حمید تهیه نقشۀ پیشران های اصلی برای آینده پژوهی راهبردی اثرات اجرای طرح سامانۀ گرمسیری بر توسعه دشت های مهران و گدارخوش در راستای مدیریت برنامه ریزی [دوره 24، شماره 70، 1397، صفحه 145-167]
  • جندقی، غلامرضا مدل سازی و تدوین خط مشی دومنظوره سازی صنعت دفاعی: رویکردی آمیخته [دوره 24، شماره 70، 1397، صفحه 117-143]
  • جوادی پور، محمد آموزش معلمان در استان کهگیلویه و بویر احمد و تدوین استراتِی های و برنامه های آینده [دوره 21، شماره 57، 1394، صفحه 9-31]
  • جوادی‌پور، محمد تبیین موقعیت راهبردی آموزش معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از تحلیل Swot [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 63-88]
  • جوانمرد، حبیب اله طراحی الگویی راهبردی برای مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 99-114]
  • جوانمرد، حبیب اله شناسایی الگوی عوامل مرتبط با انتخاب استراتژی مدیریت دانش (مورد مطالعه: سه سازمان صنعتی) [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 153-183]

چ

  • چاقویی، یحیی توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 115-139]
  • چرخچی، رکسانه طراحی مدل پویا برای ارزیابی استراتژیک نوآوری با رویکرد سناریوهای چندگانه [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 13-40]

ح

  • حاجی پور، بهمن تحلیل محتوای حوزه مدیریت راهبردی (مطالعه موردی: فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی) [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 13-47]
  • حاجی حسینی، عفت تأثیر تفکر استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 49-80]
  • حائریان اردکانی، علی به کارگیری و مقایسه روش‌های وزن‌دهی ساده، تحلیل سلسله مراتبی فازی و ماشین بردار پشتیبان در شناسایی عوامل داخلی و خارجی در تحلیل سوات [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 37-62]
  • حدادی، حوریه سادات ارائه مدلی جدید برای مدیریت هوشمند مصرف برق تجهیزات بیمارستانی با استفاده از رویکرد برنامه‌ریزی آرمانی [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 15-35]
  • حری، محمدصادق شناسایی الگوی عوامل مرتبط با انتخاب استراتژی مدیریت دانش (مورد مطالعه: سه سازمان صنعتی) [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 153-183]
  • حسنی، رفیق رابطه ساده و چندگانه بین برنامه‌های مدیریت منابع انسانی استراتژیک و توانمندسازی کارکنان [دوره 21، شماره 57، 1394، صفحه 33-56]
  • حسنی، محسن مطالعه رابطه بین مالکیت مدیریت استراتژیک و محافظه کاری حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 21، شماره 57، 1394، صفحه 101-116]
  • حسینی، میرزا حسن تبیین و تدوین عناصر محتوایی و راهبردی الگوی شایستگی تفکر استراتژیک (مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران) [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 125-156]
  • حسین‌پور، داود تأثیر راهبردهای توسعه منابع انسانی بر اثربخشی سازمانی با نقش میانجی اعتماد متقابل و رضایت شغلی کارکنان در سازمان ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 45-75]
  • حسین‌پور، داوود بررسی تمایزهای میان بخش دولتی و خصوصی و تأثیر آن بر مدیریت استراتژیک در بخش دولتی [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 9-30]
  • حسین نژاد، زهرا تأثیراستراتژی‌های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به ‌واسطه‌ی عملکرد برند [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 13-36]
  • حقیقی، محمد تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 9-25]
  • حقیقی کفاش، مهدی الگویی برای اجرای راهبرد سرمایه گذاری مشترک بین المللی (مطالعه ای در صنعت خودرو ایران) [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 35-57]
  • حمدی، کریم نقش پویایی‌های برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو) [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 115-131]
  • حمیدی زاده، محمدرضا طراحی و تبیین شاخص‌های الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 49-72]

خ

  • خاشعی، وحید طراحی مدل کنترل راهبردی در صنعت بانکرینگ [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 59-85]
  • خانی، ناصر نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان‌های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد) [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 167-196]
  • خداداد حسینی، سیدحمید مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 13-43]
  • خسروی لقب، زهره بررسی نقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش‌‌ معنوی بر ادراک‌کارکنان از عدالت سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره‌ی بنادر و دریانوردی بوشهر) [دوره 21، شماره 58، 1394، صفحه 53-73]
  • خسروی لقب، زهره بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 39-59]
  • خلیل نژاد، شهرام تأثیر استراتژی های یادگیری بر توسعه محصول جدید با نقش تعدیلگری جهت گیری استراتژیک و قابلیت های شناختی [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 13-34]
  • خوبرو، محمدتقی مدل سازی و تدوین خط مشی دومنظوره سازی صنعت دفاعی: رویکردی آمیخته [دوره 24، شماره 70، 1397، صفحه 117-143]

د

  • دانایی، ابوالفضل بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 111-141]
  • دانایی، ابوالفضل شناسایی و تحلیل موانع پیاده‌سازی برنامه‌های استراتژیک در شرکت‌های صنعتی با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 133-152]
  • دانش فرد، کرم اله تحلیل عوامل موثر بر راهبرد استقرار شرکت های دانش بنیان و ارائه الگوی مناسب [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 29-53]
  • دانش فرد، کرم اله راهبردهای شکل‌گیری موثر خط‌ مشی در حیطه سلامت نظام اداری [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 65-87]
  • دانش فرد، کرم اله کاربردپذیری و گونه‌شناسی الگوهای نوین خط مشی‌گذاری: الگوهای انطباقی، شبکه‌ای و نوآوری [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 13-33]
  • دانشور دیلمی، محمدرضا تأثیر استراتژی های یادگیری بر توسعه محصول جدید با نقش تعدیلگری جهت گیری استراتژیک و قابلیت های شناختی [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 13-34]
  • دباغ، رحیم افزایش مزایای رقابتی با برنامه‌ریزی استراتژیک در شرکت‌های آب‌و‌فاضلاب مطالعه موردی شرکت آبفای آذربایجان غربی [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 65-87]
  • درزیان عزیزی، عبدالهادی تبیین مدل چند سطحی تفکر راهبردی [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 13-34]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران) [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 55-76]
  • دهقان، محمد مهدی مدل ترکیبی خبره محور فازی برای ارزیابی نوآوری شعب بانک‌ انصار [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 89-114]
  • دهقانی، مرضیه آموزش معلمان در استان کهگیلویه و بویر احمد و تدوین استراتِی های و برنامه های آینده [دوره 21، شماره 57، 1394، صفحه 9-31]
  • دهقانی، مرضیه تبیین موقعیت راهبردی آموزش معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از تحلیل Swot [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 63-88]
  • دهناد، آرمین ارائه مدلی جدید برای مدیریت هوشمند مصرف برق تجهیزات بیمارستانی با استفاده از رویکرد برنامه‌ریزی آرمانی [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 15-35]
  • دوستار، محمد تبیین الگوی پایداری ائتلاف استراتژیک با روش ترکیبی اکتشافی [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 113-132]

ذ

  • ذیگلری، فاطمه بررسی عملکرد تامین کنندگان کالا و پیمانکاران زنجیره تامین شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها [دوره 21، شماره 58، 1394، صفحه 101-116]

ر

  • رادفر، رضا شبیه سازی تدوین نقشه راه فناوری های ازدیاد برداشت نفت با متدولوژی پویاشناسی سیستم [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 89-117]
  • راهنورد، بابک تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 87-113]
  • رجائی، زهرا راهبردهای شکل‌گیری موثر خط‌ مشی در حیطه سلامت نظام اداری [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 65-87]
  • ریحانی، محمدرضا طراحی مدل اقتضایی راهبرد‌های مدیریت منابع انسانی [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 87-112]
  • رحیمی، ابراهیم طراحی الگویی راهبردی برای مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 99-114]
  • رحیمی، ابراهیم بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر رفتارهای داوطلبانه کارکنان اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 95-121]
  • رحیمی، فرج اله تبیین مدل چند سطحی تفکر راهبردی [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 13-34]
  • رحمانی، نیما تبیین و تدوین عناصر محتوایی و راهبردی الگوی شایستگی تفکر استراتژیک (مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران) [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 125-156]
  • رحمان سرشت، حسین اثر هوشمندی کاری بر کنترل و اقدامات راهبردی در صنعت بیمه [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 13-37]
  • رحمان سرشت، حسین الگویی برای اجرای راهبرد سرمایه گذاری مشترک بین المللی (مطالعه ای در صنعت خودرو ایران) [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 35-57]
  • رحیمی پور، اکبر تاثیر بازدهی سهام بر تابع تقاضای بازار کار ایران [دوره 22، شماره 63، 1395، صفحه 37-62]
  • رحمتی، محمد حسین مدل سازی و تدوین خط مشی دومنظوره سازی صنعت دفاعی: رویکردی آمیخته [دوره 24، شماره 70، 1397، صفحه 117-143]
  • رحیم نیا، فریبرز تأثیر رهبری نوآورانه و اشتراک دانش بر عملکرد سازمان به‌واسطه هماهنگی استراتژیک (مورد مطالعه: شرکت‌های تابعه و زیر‌مجموعه توانیر) [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 117-139]
  • رحیم نیا، فریبرز تأثیراستراتژی‌های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به ‌واسطه‌ی عملکرد برند [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 13-36]
  • رسولیان، محسن چشم انداز، عامل حیاتی برنامه ریزی منابع سازمان [دوره 21، شماره 58، 1394، صفحه 117-137]
  • رسولیان، محسن راهبردهای تامین مالی در طرح بیمه سلامت در ایران [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 135-152]
  • رشنوادی، یعقوب مدل برنامه‌ریزی استراتژیک تکنولوژی درصنعت پتروشیمی ایران با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه‌ای [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 37-63]
  • رضایی، اعظم تبیین مدل چند سطحی تفکر راهبردی [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 13-34]
  • رضایی منش، بهروز بررسی تمایزهای میان بخش دولتی و خصوصی و تأثیر آن بر مدیریت استراتژیک در بخش دولتی [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 9-30]
  • رهبر، فرهاد تأثیر رانت منابع طبیعی بر روی توسعه کارآفرینی (مطالعه موردی کشورهای منتخب جهان) [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 77-98]
  • روانستان، کاظم تعیین راهبردها و عدد تاب‌آوری زنجیره تأمین ایران ‌خودرو [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 35-56]
  • روح اللهی، محمدعلی مدل برنامه‌ریزی استراتژیک تکنولوژی درصنعت پتروشیمی ایران با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه‌ای [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 37-63]
  • رئیسی وانانی، ایمان ارائه مدل پیش‏ بینی رضایت مشتریان از خدمات پشتیبانی نرم‏ افزار شرکت همکاران سیستم با رویکرد داده‏‌کاوی [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 115-133]

ز

  • زارعی، امیر حسن ارائه مدل ارزیابی اعتباری استراتژی سازمان ( ممیزی استراتزی ) به منظور امتیازبندی آن [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 127-140]
  • زارعی، عظیم بررسی رابطه مدیریت دانش و شکل گیری تفکر استراتژیک با تبیین نقش میانجی سرمایه فکری در شرکت های دانش بنیان [دوره 24، شماره 70، 1397، صفحه 15-44]
  • زنگنه، طیبه ارائه مدل پیش‌بینی ورشکستگی شرکت های بورس اوراق بهادار تهران مبتنی بر مدل ترکیبی شبکه عصبی گروهی دستکاری داده ها و الگوریتم ژنتیک [دوره 21، شماره 57، 1394، صفحه 83-100]

س

  • سیادت، سعیده پیاده سازی مدل کنترل استراتژیک هاریسون در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و مصرفی شهر شیراز) [دوره 22، شماره 63، 1395، صفحه 63-83]
  • سیادت، سعیده شناسایی و تبیین عوامل موثر بر کنترل استراتژیک با رویکرد خود کنترلی در صنعت بیمه [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 157-179]
  • سالار، جمشید شناسایی و تبیین عوامل موثر بر کنترل استراتژیک با رویکرد خود کنترلی در صنعت بیمه [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 157-179]
  • سالارزهی، حبیب اله بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 39-59]
  • سیدجوادین، سیدرضا الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری) [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 73-97]
  • سیفی، اکبر سنجش میزان بهره مندی کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت از هوشمندی سازمانی [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 141-158]
  • سیفی، اکبر ارائه مدل ارزیابی اعتباری استراتژی سازمان ( ممیزی استراتزی ) به منظور امتیازبندی آن [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 127-140]
  • سلطانی، ایرج طراحی و تبیین شاخص‌های الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 49-72]
  • سلطانی فر، محمد بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند [دوره 22، شماره 63، 1395، صفحه 13-35]
  • سمیعی نسب، زهرا انتخاب سیستم آر.اف.ان.دی مناسب به منظور پیاده سازی در زنجیره تامین با بکارگیری تکنیک تاپسیس ودیماتل- تحلیل شبکه ای [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 107-125]
  • سهرابی، بابک ارائه مدل پیش‏ بینی رضایت مشتریان از خدمات پشتیبانی نرم‏ افزار شرکت همکاران سیستم با رویکرد داده‏‌کاوی [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 115-133]

ش

  • شاطری، مصطفی شناسایی و تحلیل موانع پیاده‌سازی برنامه‌های استراتژیک در شرکت‌های صنعتی با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 133-152]
  • شائمی، علی بسط الگویی مفهوم سایش اجتماعی و تعیین رابطه آن با چابکی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور) [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 153-175]
  • شریف زاده، فتاح تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایت ارباب رجوع شهرداری تهران با میانجی گری اعتماد عمومی [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 177-194]
  • شکاری، غلام‌عباس شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی مؤثر بر تفکر استراتژیک به عنوان یک شایستگی محوری در سازمان [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 77-101]
  • شکیبا جمال آباد، غدیر تبیین الگوی پایداری ائتلاف استراتژیک با روش ترکیبی اکتشافی [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 113-132]
  • شکوری گنجوی، حامد ارائه مدلی جدید برای مدیریت هوشمند مصرف برق تجهیزات بیمارستانی با استفاده از رویکرد برنامه‌ریزی آرمانی [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 15-35]
  • شکوهیار، سجاد شناسایی و تبیین عوامل زمینه ای مؤثر بر تفکر راهبردی در صنعت پتروشیمی [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 151-171]
  • شوقی، بهزاد تأثیر تفکر استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 49-80]

ص

  • صالحی، کیوان نقش آموزش‌های دانشگاهی در توسعه قابلیت‌ها و فعالیت‌های کارآفرینی دانشجویان [دوره 21، شماره 57، 1394، صفحه 57-81]
  • صحت، سعید بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 57-80]
  • صفایی قادیکلایی، عبدالحمید تعیین راهبردها و عدد تاب‌آوری زنجیره تأمین ایران ‌خودرو [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 35-56]
  • صفری، جلیل مدل ترکیبی خبره محور فازی برای ارزیابی نوآوری شعب بانک‌ انصار [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 89-114]
  • صمدزاده، الهام شناسایی عوامل موثر بر انتخاب راهبرد های رفتار جبرانی مصرف کننده در مواجهه با ناهمخوانی بین خود واقعی و خود ایده آل [دوره 24، شماره 70، 1397، صفحه 91-115]

ط

  • طالاری، محمد مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 13-43]
  • طاهری، علی بررسی تمایزهای میان بخش دولتی و خصوصی و تأثیر آن بر مدیریت استراتژیک در بخش دولتی [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 9-30]
  • طیبی ابوالحسنی، سیدامیرحسین تحلیل محتوای حوزه مدیریت راهبردی (مطالعه موردی: فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی) [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 13-47]
  • طیبی ابوالحسنی، سیدامیرحسین طراحی مدل کنترل راهبردی در صنعت بانکرینگ [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 59-85]
  • طبری، مجتبی طراحی مدل اقتضایی راهبرد‌های مدیریت منابع انسانی [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 87-112]
  • طلوعی، عباس شبیه سازی تدوین نقشه راه فناوری های ازدیاد برداشت نفت با متدولوژی پویاشناسی سیستم [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 89-117]
  • طلوعی، عباس طراحی مدل پویا برای ارزیابی استراتژیک نوآوری با رویکرد سناریوهای چندگانه [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 13-40]

ع

  • عالی، صمد فراتحلیل عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 41-71]
  • عالم تبریز، اکبر آسیب‌شناسی انتخاب و پایداری اعضای هیات‌علمی در دانشگاه ‌آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 27-48]
  • عباسی، امیرحسین تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 9-25]
  • عباسی رستمی، نجیبه بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر رفتارهای داوطلبانه کارکنان اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 95-121]
  • عباسی منزه، صدیقه بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر خلاقیت و نوآوری سازمانی در دیوان محاسبات کشور و مدل‌سازی روابط بین آن‌ها مبتنی بر مدل معادلات ساختاری [دوره 21، شماره 58، 1394، صفحه 73-100]
  • عبدالهی، محمد علی بررسی نقش تعدیل‌گر اخلاق حرفه‌ای در رابطه بین سرمایه روان‌شناختی و هویت‌سازمانی [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 99-118]
  • عبدالوند، مجمدعلی شناسایی عوامل موثر بر انتخاب راهبرد های رفتار جبرانی مصرف کننده در مواجهه با ناهمخوانی بین خود واقعی و خود ایده آل [دوره 24، شماره 70، 1397، صفحه 91-115]
  • عبدلی، مریم بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 143-165]
  • عرب، علیرضا مدل ترکیبی خبره محور فازی برای ارزیابی نوآوری شعب بانک‌ انصار [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 89-114]
  • عزیزیان کلخوران، زهرا تحلیل محتوای حوزه مدیریت راهبردی (مطالعه موردی: فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی) [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 13-47]
  • عزیزپور، فرهاد تهیه نقشۀ پیشران های اصلی برای آینده پژوهی راهبردی اثرات اجرای طرح سامانۀ گرمسیری بر توسعه دشت های مهران و گدارخوش در راستای مدیریت برنامه ریزی [دوره 24، شماره 70، 1397، صفحه 145-167]
  • عسگرحلوائی، علی گونه‌شناسی تجربی استراتژی‌های ترفیع محصولات موفق دارویی در مرحله رشد [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 83-105]
  • عطائی، اسفندیار ارائه مدل کاربرد مهندسی ارزش در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 105-133]
  • عظیمی، حسین ارائه رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL فازی برای تحلیل عوامل فرا سازمانی موثر در بروز فساد اداری و مالی در سازمان‌های دولتی [دوره 21، شماره 58، 1394، صفحه 29-51]
  • علی احمدی، علیرضا ترسیم و تحلیل الگوی اسلامی ایرانی نظام علم و فناوری ایران بر اساس اسناد بالادستی با روش شناسی SODA [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 123-150]
  • علامه، سید محسن بسط الگویی مفهوم سایش اجتماعی و تعیین رابطه آن با چابکی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور) [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 153-175]
  • علی بیگی، جواد تهیه نقشۀ پیشران های اصلی برای آینده پژوهی راهبردی اثرات اجرای طرح سامانۀ گرمسیری بر توسعه دشت های مهران و گدارخوش در راستای مدیریت برنامه ریزی [دوره 24، شماره 70، 1397، صفحه 145-167]
  • علینژاد، خسرو افزایش مزایای رقابتی با برنامه‌ریزی استراتژیک در شرکت‌های آب‌و‌فاضلاب مطالعه موردی شرکت آبفای آذربایجان غربی [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 65-87]

ف

  • فاضل یزدی، علی اندازه گیری کارایی و بهره وری بانک های تجاری ایران با استفاده از مدل ترکیبی تاپسیس فازی، تحلیل پوششی داده ها و شاخص بهره وری مالم کوئیست [دوره 22، شماره 63، 1395، صفحه 85-111]
  • فاضلی فارسانی، مهین بررسی عملکرد تامین کنندگان کالا و پیمانکاران زنجیره تامین شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها [دوره 21، شماره 58، 1394، صفحه 101-116]
  • فتحی، محمد رضا ارزیابی عملکرد شعب بانک انصار با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ANP و VIKOR [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 83-105]
  • فتحی، محمد رضا طراحی نقشه استراتژی با استفاده از مفهوم خانه استراتژی و کپراس فازی در یک شرکت دانش بنیان [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 103-129]
  • فتحی، محمد رضا انتخاب سیستم آر.اف.ان.دی مناسب به منظور پیاده سازی در زنجیره تامین با بکارگیری تکنیک تاپسیس ودیماتل- تحلیل شبکه ای [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 107-125]
  • فتح آبادی، حسین شناسایی و تبیین عوامل زمینه ای مؤثر بر تفکر راهبردی در صنعت پتروشیمی [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 151-171]
  • فربودنیا، بابک بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند [دوره 22، شماره 63، 1395، صفحه 13-35]
  • فرهنگی، علی اکبر تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 87-113]
  • فرهنگی، علی اکبر بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند [دوره 22، شماره 63، 1395، صفحه 13-35]
  • فرهنگی، علی اکبر الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری) [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 73-97]
  • فشارکی، فرزاد بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 57-80]
  • فیض، داود بررسی رابطه مدیریت دانش و شکل گیری تفکر استراتژیک با تبیین نقش میانجی سرمایه فکری در شرکت های دانش بنیان [دوره 24، شماره 70، 1397، صفحه 15-44]
  • فیضی، معصومه نقش تفکر استراتژیک بر پیچیدگی ساختاری سازمان (مورد مطالعه: شرکت هپکو) [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 141-170]
  • فقیهی، ابوالحسن کاربردپذیری و گونه‌شناسی الگوهای نوین خط مشی‌گذاری: الگوهای انطباقی، شبکه‌ای و نوآوری [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 13-33]
  • فقیه حبیبی، علی راهبردهای احراز مسئولیت بین المللی دولت فعلی عراق در تادیه خسارات زیست محیطی جنگ تحمیلی به ایران از طریق اجرای کامل قطعنامه 598 شورای امنیت [دوره 21، شماره 57، 1394، صفحه 117-142]
  • فقهی فرهمند، ناصر بکارگیری شبکه های عصبی مصنوعی جهت برآورد ارزش آفرینی راهبردی شرکت ها از طریق کارایی نسبی در صنعت خودرو [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 147-174]
  • فکری، رکسانا ارائه مدل کاربرد مهندسی ارزش در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 105-133]

ق

  • قاسمی، حمیدرضا نقش تفکر استراتژیک بر پیچیدگی ساختاری سازمان (مورد مطالعه: شرکت هپکو) [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 141-170]
  • قاسمیان صاحبی، ایمان ارائه رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL فازی برای تحلیل عوامل فرا سازمانی موثر در بروز فساد اداری و مالی در سازمان‌های دولتی [دوره 21، شماره 58، 1394، صفحه 29-51]
  • قاضی نور نائینی، شراره بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر رفتارهای داوطلبانه کارکنان اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 95-121]
  • قبولی، ناصر فراتحلیل عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 41-71]
  • قدسیان، حسین تحلیل مهاجرت نخبگان و تأثیر سیاست‌های بازدارنده با استفاده از پویایی‌های سیستم [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 37-62]
  • قربانی، محمود بررسی نقش تعدیل‌گر اخلاق حرفه‌ای در رابطه بین سرمایه روان‌شناختی و هویت‌سازمانی [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 99-118]
  • قربانی پاجی، عقیل تأثیر راهبردهای توسعه منابع انسانی بر اثربخشی سازمانی با نقش میانجی اعتماد متقابل و رضایت شغلی کارکنان در سازمان ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 45-75]
  • قربانی زاده، وجه الله بررسی تمایزهای میان بخش دولتی و خصوصی و تأثیر آن بر مدیریت استراتژیک در بخش دولتی [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 9-30]
  • قصاب زاده لنگری، زینب انتخاب استراتژی بهینه با استفاده از ترکیب تکنیک‌هایSWOT و FANP [دوره 22، شماره 63، 1395، صفحه 113-138]
  • قلی زاده، مریم طراحی و تبیین شاخص‌های الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 49-72]
  • قلیزاده، وحید پاسخ مشتری به رفتار غیراخلاقی خرده فروشان ( مورد مطالعه : خریداران خرده فروشی در سطح شهر تهران ) [دوره 21، شماره 58، 1394، صفحه 9-27]
  • قهرمانی، هادی تأثیر رانت منابع طبیعی بر روی توسعه کارآفرینی (مطالعه موردی کشورهای منتخب جهان) [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 77-98]

ک

  • کیارسی حیدر، پگاه شبیه سازی تدوین نقشه راه فناوری های ازدیاد برداشت نفت با متدولوژی پویاشناسی سیستم [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 89-117]
  • کاشانی، رکسانا شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی مؤثر بر تفکر استراتژیک به عنوان یک شایستگی محوری در سازمان [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 77-101]
  • کاظمی، عالیه ارائه مدلی جدید برای مدیریت هوشمند مصرف برق تجهیزات بیمارستانی با استفاده از رویکرد برنامه‌ریزی آرمانی [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 15-35]
  • کاویانی، حسن شناسایی و تبیین عوامل زمینه ای مؤثر بر تفکر راهبردی در صنعت پتروشیمی [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 151-171]
  • کاوسی، اسماعیل ارائه راهبردهای تغییر فرهنگ سازمانی بر اساس چهارچوب ارزش های رقابتی و پویایی های فرهنگی در سازمان صدا و سیما [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 119-146]
  • کردی، مراد انتخاب استراتژی بهینه با استفاده از ترکیب تکنیک‌هایSWOT و FANP [دوره 22، شماره 63، 1395، صفحه 113-138]
  • کردنائیج، اسداله مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 13-43]
  • کریمی پور، مهدی مدل دستیابی تکنولوژی های پیشرفته حوزه IT مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 99-124]
  • کشاورزی، سمانه ارائه مدل پیش‏ بینی رضایت مشتریان از خدمات پشتیبانی نرم‏ افزار شرکت همکاران سیستم با رویکرد داده‏‌کاوی [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 115-133]
  • کفاش پور، آذر بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد) [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 185-207]
  • کوشا، حمیدرضا به کارگیری و مقایسه روش‌های وزن‌دهی ساده، تحلیل سلسله مراتبی فازی و ماشین بردار پشتیبان در شناسایی عوامل داخلی و خارجی در تحلیل سوات [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 37-62]
  • کوشکی جهرمی، علیرضا طراحی مدل رویکرد قابلیت های سازمانی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 131-151]

گ

  • گورکی، احسان برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 119-134]

م

  • مجیبی، تورج طراحی مدل اقتضایی راهبرد‌های مدیریت منابع انسانی [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 87-112]
  • محبعلی، نوید مدل ترکیبی خبره محور فازی برای ارزیابی نوآوری شعب بانک‌ انصار [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 89-114]
  • محسن‌زاده، یگانه بررسی رابطه مدیریت دانش و شکل گیری تفکر استراتژیک با تبیین نقش میانجی سرمایه فکری در شرکت های دانش بنیان [دوره 24، شماره 70، 1397، صفحه 15-44]
  • محمدی، مهران اولویت‌بندی استراتژی‌های سازمانی [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 81-109]
  • محمدی، نبی اله آسیب‌شناسی انتخاب و پایداری اعضای هیات‌علمی در دانشگاه ‌آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 27-48]
  • محمدیانی، زهرا بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در نظام بانکی [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 57-82]
  • محمدی پور، رحمت الله مدیریت راهبردی مالی با شناسایی فاکتورهای لازم جهت استقرار نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد در دانشگاه آزاد اسلامی کشور [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 135-153]
  • محمدخانی، کامران تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 87-113]
  • محمد داودی، امیر حسین تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 87-113]
  • محمدزاده، یوسف تأثیر رانت منابع طبیعی بر روی توسعه کارآفرینی (مطالعه موردی کشورهای منتخب جهان) [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 77-98]
  • محمودی میمند، محمد تبیین و تدوین عناصر محتوایی و راهبردی الگوی شایستگی تفکر استراتژیک (مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران) [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 125-156]
  • مدرس خیابانی، فرزین بکارگیری شبکه های عصبی مصنوعی جهت برآورد ارزش آفرینی راهبردی شرکت ها از طریق کارایی نسبی در صنعت خودرو [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 147-174]
  • میر، هدیه تاثیر بازدهی سهام بر تابع تقاضای بازار کار ایران [دوره 22، شماره 63، 1395، صفحه 37-62]
  • مرادی، حجت اله نقش آموزش‌های دانشگاهی در توسعه قابلیت‌ها و فعالیت‌های کارآفرینی دانشجویان [دوره 21، شماره 57، 1394، صفحه 57-81]
  • میرزایی، محسن شناسایی الگوی عوامل مرتبط با انتخاب استراتژی مدیریت دانش (مورد مطالعه: سه سازمان صنعتی) [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 153-183]
  • میرسعیدی، فاطمه به کارگیری و مقایسه روش‌های وزن‌دهی ساده، تحلیل سلسله مراتبی فازی و ماشین بردار پشتیبان در شناسایی عوامل داخلی و خارجی در تحلیل سوات [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 37-62]
  • میرفخرالدینی، سیدحیدر اولویت‌بندی استراتژی‌های سازمانی [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 81-109]
  • میرمحمدی، سید محمد بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره‌ای آدان) [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 9-28]
  • مروتی شریف آبادی، علی اولویت‌بندی استراتژی‌های سازمانی [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 81-109]
  • مصلح، عبدالمجید بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 39-59]
  • مظفری، کیوان ارائه راهبردهای تغییر فرهنگ سازمانی بر اساس چهارچوب ارزش های رقابتی و پویایی های فرهنگی در سازمان صدا و سیما [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 119-146]
  • مظلومی، نادر مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران) [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 55-76]
  • مظلومی، نادر الگویی برای اجرای راهبرد سرمایه گذاری مشترک بین المللی (مطالعه ای در صنعت خودرو ایران) [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 35-57]
  • معصومی، رحیم برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 119-134]
  • معصومی، سید جلیل برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 119-134]
  • معین، مسلم بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 111-141]
  • معین الدین، محمود اندازه گیری کارایی و بهره وری بانک های تجاری ایران با استفاده از مدل ترکیبی تاپسیس فازی، تحلیل پوششی داده ها و شاخص بهره وری مالم کوئیست [دوره 22، شماره 63، 1395، صفحه 85-111]
  • ملکی، محمد حسن ارزیابی عملکرد شعب بانک انصار با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ANP و VIKOR [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 83-105]
  • ملکی، محمد حسن انتخاب سیستم آر.اف.ان.دی مناسب به منظور پیاده سازی در زنجیره تامین با بکارگیری تکنیک تاپسیس ودیماتل- تحلیل شبکه ای [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 107-125]
  • منتیان، محمدعلی توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 115-139]
  • مهدی‌زاده، حسین تهیه نقشۀ پیشران های اصلی برای آینده پژوهی راهبردی اثرات اجرای طرح سامانۀ گرمسیری بر توسعه دشت های مهران و گدارخوش در راستای مدیریت برنامه ریزی [دوره 24، شماره 70، 1397، صفحه 145-167]
  • مهدی زاده اشرفی، علی طراحی مدل اقتضایی راهبرد‌های مدیریت منابع انسانی [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 87-112]
  • مؤذنی، حانیه ارائة مدل تحلیل‌پوششی‌داده‌ها جهت انتخاب تأمین‌کنندگان با در نظر گرفتن معیارهای پایداری (مطالعة موردی: صنعت سنگ) [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 89-115]
  • موسی خانی، مرتضی آسیب‌شناسی انتخاب و پایداری اعضای هیات‌علمی در دانشگاه ‌آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 27-48]
  • موسوی، سید محسن بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 57-80]
  • موسوی‌راد، سیدحامد تحلیل مهاجرت نخبگان و تأثیر سیاست‌های بازدارنده با استفاده از پویایی‌های سیستم [دوره 21، شماره 59، 1394، صفحه 37-62]
  • موسوی نقابی، سید مجتبی نقش شبکه‌سازی در حل مسائل راهبردی خوشه‌های کسب‌‏وکار طلا و توسعه اقتصاد منطقه‌ای [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 61-93]

ن

  • ناظمی، شمس الدین تأثیراستراتژی‌های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به ‌واسطه‌ی عملکرد برند [دوره 24، شماره 68، 1397، صفحه 13-36]
  • نجفی، امیر تاثیر راهبرد های مدیریت دانش بر عملکرد مدیریت دانش در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران [دوره 22، شماره 60، 1395، صفحه 63-86]
  • نجفی، امیر بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر خلاقیت و نوآوری سازمانی در دیوان محاسبات کشور و مدل‌سازی روابط بین آن‌ها مبتنی بر مدل معادلات ساختاری [دوره 21، شماره 58، 1394، صفحه 73-100]
  • نجفی، امیر مدل دستیابی تکنولوژی های پیشرفته حوزه IT مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 25، شماره 72، 1398، صفحه 99-124]
  • نجف بیگی، رضا آسیب‌شناسی انتخاب و پایداری اعضای هیات‌علمی در دانشگاه ‌آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 27-48]
  • نژند فرد، متان سادات بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره‌ای آدان) [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 9-28]
  • نصراصفهانی، مهدی بسط الگویی مفهوم سایش اجتماعی و تعیین رابطه آن با چابکی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور) [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 153-175]
  • نظری، محسن نقش شبکه‌سازی در حل مسائل راهبردی خوشه‌های کسب‌‏وکار طلا و توسعه اقتصاد منطقه‌ای [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 61-93]
  • نعمتی، فرشاد رابطه ساده و چندگانه بین برنامه‌های مدیریت منابع انسانی استراتژیک و توانمندسازی کارکنان [دوره 21، شماره 57، 1394، صفحه 33-56]
  • نقوی، حسین ارزیابی عملکرد شعب بانک انصار با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ANP و VIKOR [دوره 22، شماره 62، 1395، صفحه 83-105]
  • نیکو، حسین بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد) [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 185-207]
  • نگهداری، سعیده برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 119-134]
  • نیلی پورطباطبایی، سید اکبر طراحی الگویی راهبردی برای مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی [دوره 22، شماره 61، 1395، صفحه 99-114]
  • نوروزی، علی طراحی مدل جاری سازی استراتژی در سازمان با رویکرد تلفیقی مبتنی بر شیوة نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 25، شماره 73، 1398، صفحه 133-155]

و

  • واشقانی فراهانی، محمد ارائه مدل ارزیابی اعتباری استراتژی سازمان ( ممیزی استراتزی ) به منظور امتیازبندی آن [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 127-140]
  • وحیدی، امین ترسیم و تحلیل الگوی اسلامی ایرانی نظام علم و فناوری ایران بر اساس اسناد بالادستی با روش شناسی SODA [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 123-150]
  • وحدتی، حجت بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در نظام بانکی [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 57-82]
  • ویشلقی، مهدیه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایت ارباب رجوع شهرداری تهران با میانجی گری اعتماد عمومی [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 177-194]
  • وظیفه دوست، حسین ارائه مدل پیش‌بینی ورشکستگی شرکت های بورس اوراق بهادار تهران مبتنی بر مدل ترکیبی شبکه عصبی گروهی دستکاری داده ها و الگوریتم ژنتیک [دوره 21، شماره 57، 1394، صفحه 83-100]
  • وظیفه دوست، حسین بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 143-165]
  • ولیان، حسن طراحی مدل رویکرد قابلیت های سازمانی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 23، شماره 65، 1396، صفحه 131-151]
  • ولیزاده اوغانی، اکبر بکارگیری شبکه های عصبی مصنوعی جهت برآورد ارزش آفرینی راهبردی شرکت ها از طریق کارایی نسبی در صنعت خودرو [دوره 24، شماره 71، 1397، صفحه 147-174]
  • وهابی، محمدمهدی استراتژی‌های راهبری پروژه‌های نفت و گاز، مبتنی بر حوزه‌های دانش مدیریت پروژه [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 35-55]

ه

  • هاتفی، محمدعلی استراتژی‌های راهبری پروژه‌های نفت و گاز، مبتنی بر حوزه‌های دانش مدیریت پروژه [دوره 24، شماره 69، 1397، صفحه 35-55]
  • هاشمی، سید علی اکبر شناسایی و طبقه بندی عوامل توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری جهت ارزیابی راهبردهای اقتصاد مقاومتی [دوره 24، شماره 70، 1397، صفحه 45-63]
  • هزاوه حصار مسکن، بابک تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 9-25]
  • همت فر، محمود مدیریت راهبردی مالی با شناسایی فاکتورهای لازم جهت استقرار نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد در دانشگاه آزاد اسلامی کشور [دوره 23، شماره 64، 1396، صفحه 135-153]

ی

  • یحیی‌زاده‌فر، محمود تعیین راهبردها و عدد تاب‌آوری زنجیره تأمین ایران ‌خودرو [دوره 23، شماره 66، 1396، صفحه 35-56]
  • یعقویی، نورمحمد بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت [دوره 23، شماره 67، 1396، صفحه 39-59]