تعداد مقالات: 152
4. آموزش معلمان در استان کهگیلویه و بویر احمد و تدوین استراتِی های و برنامه های آینده

دوره 21، شماره 57، تابستان 1394، صفحه 9-31

محمد جوادی پور؛ مرضیه دهقانی؛ مصطفی باقریان فر


6. پاسخ مشتری به رفتار غیراخلاقی خرده فروشان ( مورد مطالعه : خریداران خرده فروشی در سطح شهر تهران )

دوره 21، شماره 58، پاییز 1394، صفحه 9-27

وحید قلیزاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ ایمان احمدی


7. بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره‌ای آدان)

دوره 22، شماره 61، تابستان 1395، صفحه 9-28

سید محمد میرمحمدی؛ متان سادات نژند فرد؛ محمد مهدی ایزدخواه


8. تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)

دوره 23، شماره 64، بهار 1396، صفحه 9-25

محمد حقیقی؛ بابک هزاوه حصار مسکن؛ مهدی اشکانی؛ امیرحسین عباسی


9. بررسی تمایزهای میان بخش دولتی و خصوصی و تأثیر آن بر مدیریت استراتژیک در بخش دولتی

دوره 24، شماره 71، زمستان 1397، صفحه 9-30

علی طاهری؛ بهروز رضایی منش؛ داوود حسین‌پور؛ وجه الله قربانی زاده


10. تحلیل محتوای حوزه مدیریت راهبردی (مطالعه موردی: فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی)

دوره 22، شماره 62، پاییز 1395، صفحه 13-47

بهمن حاجی پور؛ سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی؛ زهرا عزیزیان کلخوران


11. بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند

دوره 22، شماره 63، زمستان 1395، صفحه 13-35

بابک فربودنیا؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد سلطانی فر


12. مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ

دوره 23، شماره 65، تابستان 1396، صفحه 13-43

محمد طالاری؛ سیدحمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیج؛ عادل آذر


13. تبیین مدل چند سطحی تفکر راهبردی

دوره 23، شماره 66، پاییز 1396، صفحه 13-34

فرج اله رحیمی؛ عبدالهادی درزیان عزیزی؛ اعظم رضایی


14. اثر هوشمندی کاری بر کنترل و اقدامات راهبردی در صنعت بیمه

دوره 23، شماره 67، زمستان 1396، صفحه 13-37

حسین رحمان سرشت؛ بهرام جبارزاده کرباسی


15. تأثیراستراتژی‌های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به ‌واسطه‌ی عملکرد برند

دوره 24، شماره 68، بهار 1397، صفحه 13-36

زهرا حسین نژاد؛ شمس الدین ناظمی؛ فریبرز رحیم نیا


17. طراحی مدل پویا برای ارزیابی استراتژیک نوآوری با رویکرد سناریوهای چندگانه

دوره 25، شماره 72، بهار 1398، صفحه 13-40

رکسانه چرخچی؛ عباس طلوعی؛ محمود البرزی


18. کاربردپذیری و گونه‌شناسی الگوهای نوین خط مشی‌گذاری: الگوهای انطباقی، شبکه‌ای و نوآوری

دوره 25، شماره 73، تابستان 1398، صفحه 13-33

نیما اسکندری نیا؛ کرم اله دانش فرد؛ ابوالحسن فقیهی


19. شناسایی عوامل موثر بر اجرای استراتژی‌های بازاریابی با استفاده از تحلیل میدان نیرو

دوره 25، شماره 74، پاییز 1398، صفحه 13-48

طهمورث حسنقلی پور؛ محمد علی شاه حسینی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ قاسم جوکار


20. ارائه مدلی جدید برای مدیریت هوشمند مصرف برق تجهیزات بیمارستانی با استفاده از رویکرد برنامه‌ریزی آرمانی

دوره 21، شماره 59، زمستان 1394، صفحه 15-35

حوریه سادات حدادی؛ حامد شکوری گنجوی؛ عالیه کاظمی؛ آرمین دهناد


22. انتخاب رویکرد مناسب خط مشی گذاری عمومی در محیط های مختلف: مطالعه فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 تیر 1399

نیما اسکندری نیا؛ کرم اله دانش فرد؛ ابوالحسن فقیهی


24. آسیب‌شناسی انتخاب و پایداری اعضای هیات‌علمی در دانشگاه ‌آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی

دوره 23، شماره 64، بهار 1396، صفحه 27-48

نبی اله محمدی؛ رضا نجف بیگی؛ مرتضی موسی خانی؛ اکبر عالم تبریز